خدایا : خطا از من است، میدانم از من که سالهاست گفته ام " ایاک نعبد " اما به دیگران دلسپرده ام از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین " اما به دیگران تکیه کرده ام !!! اما تو رهایم نکن...